sobota, 1 grudnia 2018

NATURE BOX - zestaw idealny

Nature Box - zestaw jaki otrzymałam od Ambasadorka Kosmetyczna.

Zestaw zawiera szampon i mleczny spray nawilżający. 
Co do kosmetyku z atomizerem, to na początku kompletnie mnie nie urzekł. Powodem było zapewne niewłaściwe używanie go. Stosowałam zdecydowanie za dużo, co sprawiało, że moje włosy wyglądały na nieświeże.
Dałam mu szansę oczywiście jeszcze kilka razy i okazuje się dla moich cienkich włosów super! Lekko usztywnia fryzurę i w moim przypadku dodaje objetości, lecz dopiero kiedy dobrze wyschnie. Używam go po każdym myciu włosów.


Jeśli chodzi o szampon, to robi co ma robić. Dobrze domywa skalp, przy czym pięknie pachnie kokosem i jest bardzo wydajny. Spotkałam się z opiniami, że plącze włosy. Moje są aktualnie dość krótkie i nie mam absolutnie takiego problemu.

Kosmetyki jak widać mają urocze opakowania, które zachęcają do zakupu i ja absolutnie na nich nie poprzestanę. Mam ochotę na wypróbowanie innych wariantów tych kosmetyków.  Myślę, że na pewno do tej dwójki dokupię odżywkę. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

IL SALONE MILANO

    Cuda do włosów o włoskim pochodzeniu :)   Witam Kochani w wyjątkowo wiosennym lutym. Niestety zimy w łódzkim, ani widu, ani słychu, ...