środa, 5 grudnia 2018

EQULIBARA - Zestaw Cudo !

EQUILIBRA - Szampon Aloesowy plus Kuracja przeciw wypadaniu włosów -moje najnowsze odkrycie !

Chyba nie znam szamponu, który tak jak ten, przedłuża świeżość włosów. Włosy odbite od skóry, co jest bardzo ważne przy cienkich włosach. Lekkie przez 48 godzin. 
Kosmetyk oprócz naturalnych składników, ma detergent w składzie, lecz absolutnie mi to nie przeszkadza.Szampon ma herbaciany kolor i dość nieokreślony zapach, nie kojarzy się z aloesem i jest słabo wyczuwalny. Dla mnie nr 1. 









Drugi produkt z zestawu to Kuracja przeciw wypadaniu włosów.
Jeśli chodzi o produkty tego typu, to przetestowałam ich zapewne dziesiątki, gdyż od dawna walczę z problemem wypadania włosów. Balsamy, oleje, ampułki, nie wspominając o doustnym wspomaganiu się suplementami etc. 
Nic nie przyniosło takiego efektu, jak to cudo. Włosy zdecydowanie mniej wypadają. Mam bzika, więc sprawdzam na szczotce po umyciu :)

Kuracja ma postać dość gęstego przeźroczystego płynu i jest bezzapachowa. Stosuje się ją co trzy dni, nacierając opuszkami palców skórę głowy po umyciu. Po chwili masażu czujemy wyraźne rozgrzanie. U mnie skóra przez kilka minut jest zaczerwieniona.
 Produkt absolutnie nie przyspiesza przetłuszczania, co jest dla mnie bardzo ważne.
Zawiera min. proteiny sojowe - stymulują wzrost cebulki włosów, witaminy A, E, C, H, B5, B6 - odżywiają włosy i skórę głowy. Taurynę - wzmacnia cebulki. Zieloną herbatę i czerwone wino, które poprawiają mikrokrążenie, oraz kompleks Phytosinergia o działąniu regenerującym. 
Kuracja nie zawiera parabenów, ani sztucznych barwników. U mnie buteleczka 75ml starczy na jakieś dwa miesiące stosowania, ale nie poprzestanę na jednej. Jedyne do czego można się przyczepić, to aplikator.  Trzeba dość ostrożnie naciskać opakowanie, aby nie wylac całej zawartości buteleczki. Cena ok 35zł. 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

IL SALONE MILANO

    Cuda do włosów o włoskim pochodzeniu :)   Witam Kochani w wyjątkowo wiosennym lutym. Niestety zimy w łódzkim, ani widu, ani słychu, ...