środa, 5 grudnia 2018

Kojący krem PRO-TOLERANCE

Kojący Krem Nawilżający Pro - Tolerance od Mixa


 



 

Kosmetyk ma dwie wersje - lekką, którą stosuję rano, oraz bogatą - w moim przypadku tylko na noc.Oba kremiki są bardzo przyjemne.
Ratują moją skórę przy wysypkach, jakie mnie niestety dotykają, oraz przy przesuszeniu, które występuje u mnie po leczeniu lub kwasach.
Moja skóra niestety bywa bardzo kapryśna i kosmetyki tego typu są dla mnie zbawienne. Skóra jest wspaniale nawilżona i taka ukojona. Czerwone zmiany nie pieką jak po innych kosmetykach. Mam z tej serii jeszcze mleczko i balsam. Również cudownie spełniają swoją funkcję. Firma bardzo na plus. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

IL SALONE MILANO

    Cuda do włosów o włoskim pochodzeniu :)   Witam Kochani w wyjątkowo wiosennym lutym. Niestety zimy w łódzkim, ani widu, ani słychu, ...